Hodnocení obchodu
vyhodne
(Administrátor)
Děkujeme za váš názor a budeme se těšit na váš příští nákup.
(Administrátor)
Děkujeme za váš názor a budeme se těšit na váš příští nákup.
Zboží jsem objednala 17.4.2018, zatím nedorazilo. Po dvou urgencích jsem objednávku dne 28.5.2018 zrušila. Poprvé mi obchod sdělil, že zásilku bude reklamovat u pošty a o výsledku mě bude informovat, podruhé mně bylo sděleno, že zásilka od nich 18.4. odešla. Naštěstí bylo zboží objednáno na dobírku. Všem nakupujícím přeji více štěstí než jsem měla s touto objednávkou v hodnotě 2198 Kč já.
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
balíček byl zaslán 18/04. Česká pošta se pokoušela vám tento balíček doručit, ale nebyli jste doma. V důsledku toho vám byla zaslána textová zpráva s žádostí o kontakt s Českou poštou.
MH
Martina Heralová
Zboží odpovídá popisu a fotkám, zabalení pečlivé, doručení bleskové. Jsem zcela spokojená.
VÁHODA SPOKOJENOST
(Administrátor)
Děkujeme za váš názor a budeme se těšit na váš příští nákup.
PV
Patricie Věchtová
Obchod určitě nedoporučuji. Vůbec nekomunikují. Pokud jim napíšete email, na odpověď čekáte týden, telefon nezvedají vůbec. Zažila jsem si pěkné nervy. Expedice není v žádném případě do 2 dnů tak, jak uvádějí! Jediný pozitivum je, že zboží vůbec došlo a že po vrácení zboží mi NAŠTĚSTÍ rychle vrátili peníze. Už si tam nikdy nic neobjednám.
(Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Omlouváme se za zpoždění. Z důvodů, které jsme nemohli ovlivnit, jsme byli nuceni vypnout obsluhu po telefonu.
JS
Jindra Soukup
SP
Soňa Pařízková
(Administrátor)
Děkujeme za váš názor a budeme se těšit na váš příští nákup.
PD
Petra Dostálová
100% spokojenost
(Administrátor)
Děkujeme za váš názor a budeme se těšit na váš příští nákup.
rychlé dodání
(Administrátor)
Děkujeme za váš názor a budeme se těšit na váš příští nákup.
(Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Velice se za to omlouváme. Doporučujeme vám podat reklamaci. Chtěli bychom vyřešit vaši záležitost.
(Administrátor)
Vážení zákazníci, došlo k technické chybě. Omlouváme se za situaci. Kontaktujte nás prosím e-mailem. Pokud však produkt nesplňuje vaše očekávání, doporučujeme vám podat reklamace.
(Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Velice se za to omlouváme.
Po odsouhlasené objednávce si doúčtovali dopravu. Na mail nereagují, na telefon se nelze dovolat!
(Administrátor)
Vážený zákazníku,samozřejmě, toto není pro nás omluvou ale kvůli vážným problémům v našem systému a dovolené osoby zodpovědné za služby zákazníkům, se naše odpovědi na vaše e-maily dosti opozdily. Telefonní služba byla vyřazena kvůli nedostatku personálu. Velice se za to omlouváme.
MM
Monika Mazurová
ŠC
Štefan Clinciu
KH
Kristýna Houžvičková