Hodnocení obchodu
v pořádku
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaš názor!
S pozdravem,
EMAKO
Velký výběr.
(Administrátor)
Dobrý den,
velice se omlouváme ze zpoždění a děkujeme za Vaš názor. Je pro nás velmi důležitý.
S pozdravem,
EMAKO
Kvalitní zboží . Všem jen doporučuji tento super obchod.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor! Je pro nás velmi důležité, aby náš zákazník byl spokojen s nákupem
Hezký den,
EMAKO
super
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme, Váš názor je pro nás velmi důležitý.
S pozdravem,
EMAKO
vše proběhlo rychle a bez závad, takže spokojenost
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor! Je pro nás velmi důležité, aby náš zákazník byl spokojen s nákupem
S pozdravem,
EMAKO
Vše proběhlo v pořádku
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor, a těšíme se na další nakupování!
S pozdravem a přeji pěkný den,
EMAKO
Rychlé jednání,zboží pěkné a dobře zabaleno. Doporučuji
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor! Je pro nás velmi důležité, aby náš zákazník byl spokojen s nákupem! :)
S pozdravem,
EMAKO
Objednávka byla obratem vyřízena a zboží mi bylo doručeno v pořádku
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor, a těšíme se na další nakupování.
S pozdravem,
EMAKO
Objednávala jsem poprvé. Zboží vypadalo líbívě, ale je rozbité. Kdyby jsme zboží vraceli, tak opětně zaplatíme poštovné, takže se snažíme poličku spravit. Již si nikdy nebudu od této firmy nic objednávat, protože zboží je z Polska a tato země budí ve mě nedůvěru v kvalitě. Bohužel se mě to nyní potvrdilo.
(Administrátor)
Dobrý den,
omlouváme se, že zboží zakoupené u nás se ukázalo jako poškozené. Samozřejmě je možné poličku reklamovat. Posíláme tedy kurýra, který vyzvedne poškozený balíček a odeslaní je samozřejmě zdarma.
Naše zboží je dodáváno ze skladů, kde je zboží dostupné, ne vždy z ČR. Vámi objednáne zboží bylo vyrobene německou firmou WENKO, a ne polskou.
Prosím zašlete Vaši reklamaci na info@emako.cz
S pozdravem,
EMAKO
(Administrátor)
Dobrý den,
Zboží můžete u nás reklamovat, rádi Vám vyhovíme. Prosím zašlete Vaši reklamaci na info@emako.cz
S přáním hezkého dne,
EMAKO
(Administrátor)
Dobrý den,
Děkujeme za Váš názor. Velmi si ceníme Vaší spokojenosti.
EMAKO
Každému doporučuji. Jsme spokojeni.
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme velice potěšeni Vaší spokojeností a budeme se Těšit na další nákupy.
EMAKO
S obchodem jako takovým jako je dodací lhůta, rychlost ,komunikace atd.je zkušenost pozitivní ,ale jejich výrobek mě velmi zklamal, co obchod prezentuje a nabízí to neplatí .
(Administrátor)
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s kvalitou výrobku spokojena. Rádi Vám vyhovíme Vaší reklamaci, kterou mlžete zaslat na info@emako.cz
Hezký den,
EMAKO
Žádné problémy, vše bezvadné.
Vážené Emako, se zbožím jsem byl spokojen,jak s dodáním tak kvalitou výrobku, jen by měla být lepší komunikace s přepravní firmou, aby se jí
mohlo zavolat kvůli dodání, sms jsem dostal, ale bylo by lepší kdyby
měl zákazník číslo na Dpd ( řidiče),
Jinak spokojenost J. Matouš
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Váš názor, pokusíme se tuto službu pro záskazníky zavést.
S pozdravem,
EMAKO
Spokojenost s rychlostí dodávky, nespokojenost, výrobky se zdražují :-(
Sice opravdu široký sortiment nabízející údajně kvalitní zboží vyrobené v Německu, ale služby týkající se dodání na dle mě zkušeností na neprofesionální úrovni. Nemožnost platby na dobírku při dodáni zboží, nutná platba předem. U mne bylo prodlení v dodání řešeno poskytnutím slevy.
(Administrátor)
Dobrý den,
mrzí nás, že jste měla s EMAKO.cz negativní zkušenost. Vždy se snažíme zákazníkům doručit zboží v nejkratším možném termínu.
Objednávku jsme začali zpracovávat 14.05. jelikož zboží bylo objednáno v nočních hodinách. Zboží bylo dodáno 17.05. Naše zboží je dodáváno ze skladů, kde je zboží dostupné, ne vždy z ČR.
Vámi objednané zboží bylo vyrobeno v Německu firmou Zeller. Platbu na dobírku rovněž nabízíme zvolením dodání zásilky Českou poštou.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
EMAKO
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Váš názor, velmi si toho ceníme.
S přáním hezkého dne,
EMAKO
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Váš názor, velmi si toho ceníme.
S přáním hezkého dne,
EMAKO
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za názor! Je pro nás velmi důležité, aby náš zákazník byl spokojen s nákupem.
S pozdravem,
EMAKO